مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-01سياسي

مشارکت 1200 جهادگر بسیجی از ضدعفونی معابر عمومی لارستان


بیش از یکهزار و 200 نفر از بسیجیان و نیروهای مردمی در قالب گروه های جهادی محله محور در طرح سالم سازی و گندزدایی معابر عمومی لارستان مشارکت دارند.

- سرهنگ امیر جاهدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان بابیان اینکه در راستای سالم سازی و گندزدایی از زندگی مردم در تمام شهرها و روستاهای لارستان، طی اقدامی از سوی بسیجیان این شهرستان که همیشه در خط مقدم مبارزه و جهاد قرار دارند اقدامات گوناگونی صورت گرفته است، اظهار داشت: کار ضدعفونی معابر عمومی در سطح لارستان از 3 هفته گذشته آغازشده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از انجام این کار سالم سازی محیط زندگی اجتماعی است، افزود: ضدعفونی معابر با همکاری چشمگیر شهرداری لار و سایر شهرداری ها و دهیاری ها در سطح شهرستان لارستان در حال انجام است و تا پایان ریشه کن شدن بیماری کرونا ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان بابیان اینکه با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی لارستان اقدام به ایجاد ایستگاه سلامت، پایش و تب سنجی در ورودی های این شهرستان توسط بسیجیان شده است، تصریح کرد: نزدیک به یک ماه از شروع فعالیت نیروهای جهادی بسیج در مبادی ورودی شهرها و روستاهای لارستان می گذرد.

این مسوول بابیان اینکه بنا به ابلاغ ستاد کرونا شهرستان لارستان جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی نیز از یک هفته گذشته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 1200 جهادگر بسیجی از ضدعفونی معابر عمومی لارستان

مشارکت 1200 جهادگر بسیجی از ضدعفونی معابر عمومی لارستان