مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-01سياسي

اجرای طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای سال جدید در روستاهای ری


طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای سال جدید در روستاهای این بخش اجرا شده و اکنون در روز طبیعت این طرح به طور جدی تر و با بکارگیری تمامی تدابیر لازم با مشارکت ویژه دهیاران، - ایسنا/تهران بخشدار بخش مرکزی ری گفت: طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای سال جدید در روستاهای این بخش اجرا شده و اکنون در روز طبیعت این طرح به طور جدی تر و با بکارگیری تمامی تدابیر لازم با مشارکت ویژه دهیاران، نیروی انتظامی و همکاری خودجوش و داوطلبانه اهالی روستاها درحال اجراست.

فاطمه فکوریان صبح چهارشنبه طی سخنانی ضمن تبریک روز طبیعت یکی از آیین های سنتی و ارزشمند مردم ایران افزود: با اطلاع رسانی های محیطی و فضای مجازی به تمامی اهالی توصیه می شود با همکاری و مشارکت مؤثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، حضور نیافتن در اجتماعات و بوستان ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند.

وی از به کارگیری تدابیر لازم درخصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بوستان ها و مناطق تفرجگاهی روستاهای تابعه بخش مرکزی خبر داد.

به گفته بخشدار بخش مرکزی ری، درحال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا همه ما وظیفه داریم با پیوستن به پویش ملی و جهانی درخانه می مانیم تا از کرونا در امان باشیم ، این روز را با رعایت نکات بهداشتی در خانه و درکنار اعضای خانواده خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای سال جدید در روستاهای ری

اجرای طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای سال جدید در روستاهای ری