مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-01اقتصادي

اعمال قانون 976 وسیله نقلیه در طرح فاصله گذاری اجتماعی استان مرکزی


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعمال قانون 976 دستگاه انواع وسیله نقلیه از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی، ازایجاد ممنوعیت برای خودروهای غیربومی و جلوگیری از تردد غیر ضروری برای خودروهای بومی داخل استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید علی حسینی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی به منظور حفظ سلامت شهروندان در جهت پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا، ورود کلیه خودروهای غیر بومی به داخل استان را ممنوع اعلام کرد.

وی با اشاره به اعمال قانون976 دستگاه انواع وسیله نقلیه در معابر درون شهری استان مرکزی و نیز توقیف 2 دستگاه خودرو در پارکینگ، از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی در محورهای مواصلاتی علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی خودرو به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل می شود.

 این مقام انتظامی اظهارداشت: همچنین خودروهای بومی که به صورت غیر ضروری در سطح استان تردد می کنند در صورت مشاهده توسط مامورین پلیس راه برابر مقررات راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می شوند.

حسینی اضافه کرد: مسافران نوروزی به هشدارهای مسئولین توجه کنند و هرچه سریعتر به شهرهای خود باز گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 976 وسیله نقلیه در طرح فاصله گذاری اجتماعی استان مرکزی

اعمال قانون 976 وسیله نقلیه در طرح فاصله گذاری اجتماعی استان مرکزی