مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-01سياسي

تصویب لایحه موافقت نامه ارتباط بین المللی راه آهن ایران و افغانستان


هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی لایحه موافقت نامه ارتباط بین المللی راه آهن بین ایران و افغانستان را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود  به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران را با استناد به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اصلاح کرد.

به موجب این اصلاحیه که در اساسنامه مذکور صورت پذیرفت، خواهر و برادر شهدا در اولویت بعدی برای استفاده از خدمات موضوع این اساسنامه قرار می گیرند.

تصویب لایحه موافقت نامه ارتباط بین المللی راه آهن بین ایران و افغانستان هیأت وزیران هم چنین، به منظور ایجاد ارتباط مستقیم راه آهنی و با هدف انجام حمل و نقل بین المللی مسافر و کالا بین ایران و افغانستان، لایحه موافقت نامه بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و افغانستان درخصوص ارتباط بین المللی راه آهن را به تصویب رساند.

مطابق این لایحه، طرفین نسبت به پذیرش و ارائه خدمات مربوط به مسافر و کالا، از جمله گذر (عبور) هنگام انجام عملیات حمل و نقل راه آهنی بین دو کشور اقدام می نمایند.

پرداخت های مربوط به خدمات نیز طبق تعرفه هایی که در قلمرو طرف ها معتبر است، صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه موافقت نامه ارتباط بین المللی راه آهن ایران و افغانستان

تصویب لایحه موافقت نامه ارتباط بین المللی راه آهن ایران و افغانستان