مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-01بين الملل

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی به قرنطینه رفت


رییس ستاد نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی به دنبال شرکت در جلسه ای که در آن یک افسر مبتلا به ویروس کرونا حضور داشت، تصمیم گرفت خود را در قرنطینه قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، آویو کوخاوی، رییس ستاد نیروهای مسلح اسراییل، در زمان برگزاری جلسه از ابتلای افسر فوق الذکر به کووید 19 مطلع نبوده، اما پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش او در روز سه شنبه، کوخاوی راهی قرنطینه شد.

علاوه بر این فرمانده ارتش، دو نفر دیگر از ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی هم که در جلسه مذکور حضور داشتند راهی قرنطینه خانگی شدند.

قرار است این سه نفر تحت آزمایش ویروس کرونا قرار بگیرند.

ستاد نیروهای مسلح اسراییل در بیانیه ای امروز چهارشنبه اول آوریل در خصوص وضعیت آویو کوخاوی گفت: حال رییس ستاد نیروهای مسلح خوب است، هیچگونه علائم بیماری ندارد، و در چند دقیقه آینده مورد تست ابتلای بیماری قرار خواهد گرفت .

قرنطینه کوخاوی در منزل نخواهد بود و او در دفترش باقی خواهد ماند و طبق اعلام رسانه های اسراییل به برنامه های معمول خود خواهد پرداخت.

شیوع ویروس کرونا در اسراییل شدت یافته است و طبق اعلام مقام های تل آویو تا ظهر روز چهارشنبه اول آوریل، حدود 5600 نفر در سرزمین های اشغالی به کووید 19 مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی به قرنطینه رفت

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی به قرنطینه رفت