مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-01اقتصادي

اقدام به تولید صادرات محور مهمترین برنامه اقتصادی باشد


دبیر اتاق تعاون استان همدان با بیان اینکه در شرایط فعلی مهمترین برنامه، رونق تولید و اقدام به تولید صادرات محور می تواند باشد، گفت: صادرات دراقتصاد نقش لوکوموتیوی را دارد که به دنبال آن رونق تولید واشتغال وکسب و کار وزندگی مردم را فراهم می کند.

- ایسنا/همدان دبیر اتاق تعاون استان همدان با بیان اینکه در شرایط فعلی مهمترین برنامه، رونق تولید و اقدام به تولید صادرات محور می تواند باشد، گفت: صادرات دراقتصاد نقش لوکوموتیوی را دارد که به دنبال آن رونق تولید واشتغال وکسب و کار وزندگی مردم را فراهم می کند.

رحمان نادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید ، اظهارکرد: درفضای اقتصادی موجود که از یک سو باتحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی واز سوی دیگر به علت سیاست های ناهمگون وسوءتدبیر بعضی مدیران اقتصادی دچار نوعی رکودو درهم ریختگی اقتصادی هستیم مهمترین برنامه، رونق تولید واقدام به تولید صادرات محور می تواند باشد تا ضمن تأمین نیازهای داخل توجه به بازارهای جهانی نیز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به منظور رفع این چالش دولت نهم اقدام به تشکیل شورایی مرکب ازاقتصاد دانان کرد که حاصل آن ارائه و تصویب طرح تحول اقتصادی از قبیل اصلاح نظام بانکی، مالیاتی، توزیع، گمرک، پولی، بهره وری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام به تولید صادرات محور مهمترین برنامه اقتصادی باشد

اقدام به تولید صادرات محور مهمترین برنامه اقتصادی باشد