مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-01سياسي

جنگ اصلی؛ جنگ روایت ها/ کوید 19 و جنگ روایت ها/


نظام سلطه رسانه ای اگر بخواهند در مورد موضوعی در کشور خودشان اطلاع رسانی کنند از روش قطره چکانی استفاده می کنند اما وقتی درصدد تخریب افکار عمومی در یک کشور باشند افکار عمومی آن کشور را بمباران رسانه ای می کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جنگ روایت ها در ادبیات رسانه ای کلید واژه ای است که نظام سلطه رسانه ای درصدد است با روایت های معکوس، مغرضانه و هدفمند بر افکار عمومی مسلط شده و با ترفند جنگ روایت ها روایت نظام مند و جهت دار خود را در ذهن مخاطبان جای دهد.

در این میان رسانه مهم ترین ابزار جنگ روایت ها است.

شرکت ها و کارتل های بزرگ رسانه ای که متعلق به دنیای صهیونیسم است با استفاده از صدها فرستنده ماهواره ای و در حد گسترده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با روایت متضاد و ناقص از توانمندی های داخلی کشورها سعی می کنند با سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق دستاوردهای علمی کشورها را نادیده گرفته و آنها را در سطح جامعه جهانی به حاشیه ببرند.

این روزها نیز نزدیک 200 کشور جهان با بیماری ناشی از ویروس کرونا درگیر هستند کشور ما شاید تنها کشوری است که علاوه بر جنگ و نبرد با کرونا ویروس به صورت تمار عیار وارد جنگ روایت ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اصلی؛ جنگ روایت ها/ کوید 19 و جنگ روایت ها/

جنگ اصلی؛ جنگ روایت ها/ کوید 19 و جنگ روایت ها/