مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-01اقتصادي

از هرگونه تجمع شهروندان در بوستان های تهران ممانعت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه تمامی بوستان های پایتخت در روز طبیعت تعطیل هستند، - مدیرعامل بوستان های شهر تهران گفت: در ادامه تعطیلی بوستان های شهری و جنگلی تهران و همزمان با روز طبیعت (سیزده بدر) نظارت ها بر بوستان ها افزایش می یابد و از هر گونه تجمع در بوستان ها جلوگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه تمامی بوستان های پایتخت در روز طبیعت تعطیل هستند، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا تمامی بوستان های شهری و جنگلی تهران به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شد.

وی ادامه داد: به همین منظور پلاکارد هایی در اطراف پارک ها با این مضمون که شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی خانواده ها از پذیرش شما در بوستان ها معذوریم؛ لطفا در خانه ها بمانید نصب شد.

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه شهروندان تهرانی باید تا اطلاع ثانوی از حضور در بوستان ها خودداری کنند، اضافه کرد: این موضوع از طریق رسانه های گروهی و صدا و سیما اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هرگونه تجمع شهروندان در بوستان های تهران ممانعت می شود

از هرگونه تجمع شهروندان در بوستان های تهران ممانعت می شود