مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-01حوادث

ایمنی را در سیزده بدر کرونایی رعایت کنیم


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نسبت به تجمع ناایمن افراد روی پشت بام ها وحیاط های خانه ها در سیزده بدر هشدار داد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نسبت به تجمع ناایمن افراد روی پشت بام ها وحیاط های خانه ها در سیزده بدر هشدار داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: حالا که این روزها را در خانه مانده ایم و برای قطع چرخه انتقال بیماری کرونا باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم برخی از شهروندان روز 13 فروردین ماه را در حیاط منزل خود یا پشت بام می گذرانند.

وی ادامه داد: کارشناسان نسبت به این موضوع هشدار داده اند که باید از تجمع در حیاط و پشت بام ها خودداری کرد چراکه امروزه بسیاری از ساختمان ها چند واحدی هستند و همین موضوع باعث تجمع افراد می شود.

ملکی با بیان اینکه بعضی از خانه ها تک واحدی است و شهروندان برای گذراندن روز طبیعت به حیاط منزل خود یا پشت بام می روند، گفت: شهروندانی که با حضور در حیاط یا پشت بام های خود تجمع ایجاد نمی کنند و در همین راستا تصمیم می گیرند که این روز را در فضای باز منزل خود بگذرانند باید برخی نکات ایمنی را در نظر داشته باشند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: برخی از پشت بام ها دارای درز انقطاع است و گاهی در روزهای عادی سال نیز شاهد هستیم که کودکان یا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی را در سیزده بدر کرونایی رعایت کنیم

ایمنی را در سیزده بدر کرونایی رعایت کنیم