مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:252020-04-01سياسي

اتخاذ تصمیمات مهم برای جهش تولید در عرصه صنایع دستی زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از اتخاذ تصمیمات مهم برای جهش تولید در عرصه صنایع دستی استان خبر داد.

- امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی امسال و نام گذاری سال جدید به سال جهش تولید ، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در بحث صنایع دستی، برنامه ریزی جدی برای جهش تولید در این عرصه انجام داده است که این برنامه ها از 16 فروردین ماه امسال اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از این برنامه ها، تسهیل و کوتاه کردن فرآیند مجوزهای صنایع دستی بوده و این بدان معنی است که برای جهش تولید، قدم اول، تسهیل و کوتاه کردن فرآیند صدور مجوز در حوزه صنایع دستی است، افزود: دومین برنامه اجرایی که قرار است عملیاتی شود، کمک به آموزش نیروی انسانی ماهر است، یعنی در حوزه آموزش نیز قصد داریم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که جهش تولید در این بخش اتفاق بیافتد و در همین راستا مقرر شده است رشته های شاخص صنایع دستی در حوزه آموزش به صورت جدی عملیاتی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، با یادآوری اینکه قدم سوم برای تحقق شعار امسال، طراحی محصولات جدید صنایع دستی است، تصریح کرد: به عنوان مثال، استان زنجان در حوزه ملیله، حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تصمیمات مهم برای جهش تولید در عرصه صنایع دستی زنجان

اتخاذ تصمیمات مهم برای جهش تولید در عرصه صنایع دستی زنجان