مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-01حوادث

21 کشته در حوادث جوی اخیر کشور


سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن 21 نفر و مفقود شدن یک تن در حوادث جوی تا ساعت 8 صبح امروز (13 فروردین ماه) خبر داد.

- مجتبی خالدی اظهار کرد: بر اساس آخرین آماری که در خصوص اقدامات سازمان اورژانس کشور در حوادث جوی اخیر جمع بندی شده است از روز سوم فروردین ماه تا ساعت 8 روز جاری (13 فروردین ماه) 22 نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: از کل مصدومان 14 نفر به صورت زمینی به مراکز درمانی منتقل و هشت نفر در محل به صورت سرپایی درمان شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از میان مصدومان منتقل شده به مراکز درمانی دو نفر در بوشهر، شش نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، دو نفر در خراسان جنوبی، یک نفر در همدان و دو نفر در قم حضور داشته اند همچنین هشت نفری که در محل درمان شدند در استان هرمزگان حضور داشتند.

خالدی در ادامه به انتقال 9 زن باردار به مراکز درمانی نیز خبر داد و گفت: سه خانم باردار در هرمزگان و سه خانم باردار دیگر در استان استان سیستان و بلوچستان به صورت هوایی و سه خانم دیگر در استان کرمان به صورت زمینی منتقل شده اند.

وی تعداد جانباختگان این حوادث جوی را نیز 21نفر اعلام و اظهارکرد: یک نفر در استان بوشهر به علت وقوع توفان و سیل، سه نفر در هرمزگان، دو نفر در سیستان و بلوچستان، 11نفر در استان فارس، سه نفر در استان قم و یک نفر در خوزستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 کشته در حوادث جوی اخیر کشور

21 کشته در حوادث جوی اخیر کشور