مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-01سياسي

کنترل کرونا با بهره گیری از ادبیات و هنر


در شرایطی که جهان با بحران بزرگی همانند کرونا دست و پنجه نرم می کند به شیوه های مختلفی می توان اذهان عمومی را به راهکارهای پیشگیرانه جلب و از همه گیر شدن این بیماری جلوگیری کرد که یکی از این شیوه ها بهره گیری از ادبیات و هنر است.

- ایسنا/بوشهر هنرمند کاریکاتوریست گفت: در شرایطی که جهان با بحران بزرگی همانند کرونا دست و پنجه نرم می کند به شیوه های مختلفی می توان اذهان عمومی را به راهکارهای پیشگیرانه جلب و از همه گیر شدن این بیماری جلوگیری کرد که یکی از این شیوه ها بهره گیری از ادبیات و هنر است.

علیرضا احمدی خرم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در این شرایط کرونایی توجه به پویش ماندن در خانه اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی درباره اثر جدیدش بیان کرد: محور کار پرهیز از سفر است، کارتون هنری است که با زبانی روان و ساده به بیان مفاهیم می پردازد و سعی دارد به شکلی همه فهم ایده خود را منتقل کند.

این هنرمند تاکید کرد: در شرایطی که جهان با بحران بزرگی همانند کرونا دست و پنجه نرم می کند به شیوه های مختلفی می توان اذهان عمومی را به راهکارهای پیشگیرانه جلب و از همه گیر شدن این بیماری جلوگیری کرد.

یکی از این شیوه ها بهره گیری از ادبیات و هنر است که کارتون در میان هنرهای تجسمی از موثرترین شیوه ها برای ارتقای دانش عمومی نسبت به کرونا است و می تواند تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کرونا با بهره گیری از ادبیات و هنر

کنترل کرونا با بهره گیری از ادبیات و هنر