مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:352020-04-01سياسي

کرونا عجز ما را در برابر خدا آشکار کرد/ ائمه بیماری را با ذکر دوا نمی کردند


نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اهمیت جلوگیری از شیوع کرونا، به بیان مطالبی درباره تعطیلی حرم های مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، - خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت: این روزها با شیوع کرونا در جهان، محدودیت هایی در کشورهای مختلف به منظور مبارزه با کرونا اعمال شده و یک ویروس، کشورهای مختلف و حتی کشورهای پیشرفته را درگیر و عاجز کرده است؛ تا جایی که حتی برخی از این کشورها در تأمین تجهیزات پزشکی دچار مشکل شده اند و امکان مدیریت این بحران را ندارند.

با این وجود در ایران اسلامی با کمک مردم بصیر و همچنین پیشتازان عرصه سلامت، تجهیزات لازم در بیمارستان ها وجود دارد و تمام مردم و مسؤولان برای مبارزه با کرونا فعالیت می کنند.

در این روزها که کرونا در جهان فراگیر شده و اماکن مذهبی بسیاری نیز برای جلوگیری از شیوع این ویروس بسته شده است، برخی افراد با شایعه پراکنی در تلاش هستند تا به جهانیان القا کنند که مسلمانان در سختی و گرفتاری درهای حرم ها را بسته و دست از توکل و توسل برداشته اند.

اما به گفته حجت الاسلام قاضی عسکر، نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت، ائمه اطهار (ع) هم در زمان بیماری در کنار توسل و کمک از درگاه خداوند، به توصیه های پزشکی توجه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا عجز ما را در برابر خدا آشکار کرد/ ائمه بیماری را با ذکر دوا نمی کردند

کرونا عجز ما را در برابر خدا آشکار کرد/ ائمه بیماری را با ذکر دوا نمی کردند