مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:252020-04-01پزشكي

برای مهار کرونا باید بر اساس استراتژی پیش برویم


رییس روابط عمومی انجمن داروسازان ایران گفت: گام برداشتن در مسیر کنترل و مهار کرونا، بدون داشتن استراتژی، بمانند راه رفتن با چشمانی بسته در میان جاده های پرپیچ و خم است.

- حمید خیری، رییس روابط عمومی انجمن داروسازان ایران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس اظهار داشت: آنچه که حائز اهمیت است و می تواند تصمیمات را در یک راستا قرار داده و مانع از هدر رفتن توان و انرژی گروه های مختلف شود، نوع استراتژی وزارت بهداشت در مواجهه با این بیماری است.

  وی تاکید کرد: پرهیز ازتصمیمات سلیقه ای و شتاب زده، اولویت دانستن اصول پیشگیری بر درمان، بهره برداری از پتانسیل انجمن های تخصصی اساس مدیریت شرایط فعلی است.

به گفته خیری، ما باید ببینیم که چطور می توانسیتم جزو کشورهایی باشیم که کمترین آسیب را متحمل شدند و مبتنی برآن، مسیر پیش رو را ادامه دهیم.

بهر حال این ویروس بعد از اینکه به اوج رسید، ضعیف می شود ولی باید دید برای طی کردن این مسیر، ما چه هزینه ای پرداخت خواهیم کرد و چگونه می توانیم کاری کنیم که کمترین هزینه به کشور تحمیل شود.

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران افزود: این نکته حائز اهمیت است که برنامه ریزی کوتاه مدت، شاید برای گذر از بحران مفید و موثر باشد ولی قطعا کشوربرای مقابله با کرونا، نیاز به یک استراتژی میان مدت داریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مهار کرونا باید بر اساس استراتژی پیش برویم

برای مهار کرونا باید بر اساس استراتژی پیش برویم