مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-01اقتصادي

خیر مهابادی 30 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی اهدا کرد


امیر بهزاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این خیر که نخواست نامش فاش شود، هفته گذشته لیست تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان را تحویل گرفت و اقلام ضروری مقابله با کرونا را به ارزش 30 میلیارد ریال خریداری کرد.

وی با بیان اینکه محموله اول این خرید دیروز به بیمارستان رسید، ادامه داد: این تجهیزات شامل سه دستگاه ونتیلاتور، چهار دستگاه چراغ سیالیتیک اتاق عمل، 10 دستگاه پمپ انفوزیون، 2 عدد تشک مواج، 2 دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه نوار قلب و 6 دستگاه مانیتور علائم حیاتی است.

بهزاد اضافه کرد: بخش دیگری از کمک های این خیر گمنام طی هفته آینده به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تحویل می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: پیش از این هم بیش از 14 میلیارد ریال از طریق خیران مهابادی برای تجهیز بیمارستان موقت شهرستان اهدا شده بود.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان های قدیمی آذربایجان غربی است که هم اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با 301 تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می کند.

مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، 67 خانه بهداشت روستایی، 18 مرکز سلامت روستایی و شهری، 11 پایگاه سلامت و بیش از 200 مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر مهابادی 30 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی اهدا کرد

خیر مهابادی 30 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی اهدا کرد