مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-01اقتصادي

فرماندار دلگان: نداشتن راه مناسب سد مستحکم توسعه منطقه است


سالیان سال، چالش جدی توسعه نیافتن منطقه نداشتن راه مناسب و قابل اعتماد و نبود پل در محورهای مواصلاتی بوده که سدی مستحکم در مسیر توسعه اقتصادی و عامل گلایه مندی مردم دلگان بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان گفت: سالیان سال، چالش جدی توسعه نیافتن منطقه نداشتن راه مناسب و قابل اعتماد و نبود پل در محورهای مواصلاتی بوده که سدی مستحکم در مسیر توسعه اقتصادی و عامل گلایه مندی مردم دلگان بوده است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: حمل و نقل یکی از اجزای مهم رشد اقتصادی محسوب شده و به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر مستقیم و فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی و پیشرفت منطقه دارد.

وی بیان کرد: موقعیت استراتژیکی و سوق الجیشی دلگان به عنوان نقطه اتصال بنادر چابهار و بندرعباس و جنوب استان با عمق کشور؛ ما را قادر خواهد ساخت که به شرط تامین اعتبار لازم و سرمایه گذاری در راهها و ایجاد سیستم حمل و نقل کارآمد بار و مسافر، رشد و توسعه اقتصادی شهرستان را با شتاب بیشتری پیش ببریم.

وی ادامه داد: در حالی که به همت دولت و همکاری اثر بخش مردم در همه بخشها شاهد جهش شاخصها در دلگان هستیم، نداشتن راه مناسب و قابل اعتماد و عدم تردد اتوبوس های مسافربری در محورهای منتهی به دلگان به علت عدم برخورداری محورها از استاندارد کافی، مانعی جدی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دلگان: نداشتن راه مناسب سد مستحکم توسعه منطقه است

فرماندار دلگان: نداشتن راه مناسب سد مستحکم توسعه منطقه است