مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:052020-04-01پزشكي

در این روزهای خانه نشینی چطور ورزش کنیم؟


یک دکترای تخصصی فیزیوتراپی با اشاره به خانه نشینی افراد در این روزها، گفت: کم تحرکی ناشی از این خانه نشینی می تواند آسیب های جدی به سیستم اسکلتی-عضلانی بدن وارد کند، - ایسنا/کرمانشاه یک دکترای تخصصی فیزیوتراپی با اشاره به خانه نشینی افراد در این روزها، گفت: کم تحرکی ناشی از این خانه نشینی می تواند آسیب های جدی به سیستم اسکلتی-عضلانی بدن وارد کند، بنابراین افراد باید توجه ویژه ای به انجام حرکات ورزشی داشته باشند.

دکتر محمدباقر شمسی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شیوع کرونا و لزوم خانه نشینی مردم، گفت: این شرایط موجب شده تا مردم بیش از گذشته بی تحرک شوند و ادامه این بی تحرکی می تواد منجر به اضافه وزن، کاهش توان سیستم عضلانی اسکلتی و تنبلی افراد شود.

وی افزود: در همین راستا افراد باید به میزان تحرک خود در این دوران خانه نشینی توجه کرده و حتما برنامه ورزشی جهت افزایش تحرک داشته باشند.

شمسی خاطرنشان کرد: انجام ورزش و فعالیت بدنی در کنار سلامت جسم می تواند منجر به شادی افراد و بالا بردن انگیزه و روحیه آنها شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه انجام ورزش های یکجور برای همه افراد توصیه نمی شود، گفت: افرادی که بیماریهای زمینه ای دارند باید با پزشک خود مشورت کرده و مطابق با نظر پزشک فعالیت های بدنی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این روزهای خانه نشینی چطور ورزش کنیم؟

در این روزهای خانه نشینی چطور ورزش کنیم؟