مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 01:552020-03-31سياسي

غلبه بر کرونا نیازمند همراهی مردم و دولت است


شهردار منطقه 22 تهران با تاکید بر لزوم ایجاد همراهی میان دولت و مردم برای فائق آمدن بر بیماری کووید-19گفت: بی تردید مردم باید باور خطر جانی این بیماری را بپذیرند و همراهی کنند.

- شهردار منطقه 22 تهران با تاکید بر لزوم ایجاد همراهی میان دولت و مردم برای فائق آمدن بر بیماری کووید-19گفت: بی تردید مردم باید باور خطر جانی این بیماری را بپذیرند و همراهی کنند.

علی نوذرپور در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه اگاهی بخشی راه حل مشخص شرایط موجود و مقابله با کرونا ویروس است افزود: فرهنگ سیاسی کشور به گونه ای شده که مردم در ارتباط با هر واقعه و حادثه ای انتقادات را روانه دولت می کنند؛ در حقیقت در هر مشکل و حادثه ای ارجاع دادن مسائل به دولت یک ویژگی فرهنگی شده است هرچند که بخشی از این انتقادات به وجود ضعف ها و ناکارامدی ها درست است اما کلیت این فرهنگ صحیح نیست.

وی افزود: افراد هیچگاه خود را خطاب قرار نمی دهند بر همین اساس است وقتی که اعلام می شود چهارشنبه سوری تجمع نشود باز عده ای به خیابان ها می آیند و همانند هر ساله کشته و زخمی به جا گذاشته می شود یا اعلام می شود به سفر نروید ولی تعداد قابل توجهی حرکت می کنند به سفر می روند لذا اینها ضعف هایی است که مربوط به خود مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه بر کرونا نیازمند همراهی مردم و دولت است

غلبه بر کرونا نیازمند همراهی مردم و دولت است