مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 21:302020-03-31بين الملل

سرایا السلام: آمریکا در شرایط بحرانی دنیا بر طبل جنگ می کوبد


گروه سرایا السلام وابسته به جریان صدر عراق می گوید در حالی که در عراق و همه دنیا تلاش ها برای مقابله با شیوع کرونا بسیج شده است، می بینیم که این فقط آمریکاست که طبق معمول بر طبل جنگ می کوبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صفاء التمیمی سخنگوی رسمی گروه سرایا السلام وابسته به جریان صدر عراق به تهدید آمریکا مبنی بر حمله به مواضع نظامی گروه های مقاومت عراق واکنش نشان داد و خواهان توقف جنگ در کل جهان شد.

التمیمی در بیانیه ای گفت: در شرایطی که بیماری کرونا به یک همه گیری جهانی مبدل شده و در بیش از 206 کشور جهان شیوع یافته است و آقای مقتدی الصدر هم خواهان بسیج همه امکانات و تلاش ها در راه مبارزه با این بیماری شده  است، ما در سرایا السلام و دیگر گروه های الحشد الشعبی در کمپین های ضدعفونی اماکن و ساختن بیمارستان های میدانی و ایجاد کارگاه ها شریکیم تا باری از شانه دولت عراق و وزارت بهداشت این کشور برداریم .

این بیانیه افزود: از جمله اقدامات دیگر الحشد الشعبی راه اندازی کارگاه تولید ماسک  وهمچنین هر عمل میدانی برای کمک به نیروهای امنیتی در اجرای تدابیر مربوط به قانون منع آمد و شد در عراق و رساندن کمک های غذایی و پزشکی به خانواده هایی است که به دلیل خطر این بیماری آسیب دیده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرایا السلام: آمریکا در شرایط بحرانی دنیا بر طبل جنگ می کوبد

سرایا السلام: آمریکا در شرایط بحرانی دنیا بر طبل جنگ می کوبد