مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 21:002020-03-31سياسي

بی توجهی به رعایت بهداشت عمومی حق الناس است


اگر کسی با بی توجهی، باعث ابتلای افرادی دیگر به ویروس کرونا شود دچار حق الناس شده است.

- حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا، حضور مردم در منازل و رعایت نکات و مسائل بهداشتی که مسؤولان بهداشت و درمان به گوش مردم می رسانند جهت قطع زنجیره انتقال این بیماری لازم و ضروری  است.

امام جمعه بروجن با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: هر کاری که باعث گسترش ویروس کرونا در جامعه شود سیئه و گناه است و اگر کسی با بی توجهی باعث ابتلای افرادی دیگر به این بیماری شود دچار حق الناس شده است.

وی اضافه کرد: معدود افرادی هستند در جامعه که هنوز اهمیت این موضوع را درک نکرده اند و با بی توجهی به شعار در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی حقوق مردمی که مراعات کننده این مسائل هستند را ضایع می کنند هشدار می دهم که خداوند متعال از حق خودش می گذرد اما از حق مردم نخواهد گذشت.

هراتی مطلق با اشاره به فتوای مراجع در خصوص متوفیان ویروس کرونا گفت: اگر کسی با عدم رعایت مسایل بهداشتی باعث ابتلای فرد دیگری به این ویروس گردد و او فوت شود ملزم به پرداخت دیه خواهد شد.

وی در خصوص مراسم تغسیل و تکفین متوفیان این ویروس نیز گفت: با توجه به ضدعفونی کردن میت و گفت وگو با متخصصین بهداشتی مبنی بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به رعایت بهداشت عمومی حق الناس است

بی توجهی به رعایت بهداشت عمومی حق الناس است