مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 20:152020-03-31سياسي

تغییرات فرهنگی ناشی از کرونا ویروس را به سمت پیش برنده سوق دهیم


پدیده کرونا یک تغییر فرهنگی در سبک زندگی ما ایجاد کرده که ما باید آن را به سمت تغییرات پیش برنده سوق دهیم که این نیز کار رسانه های جمعی به ویژه رادیو و تلویزیون است که مردم بیشتر با آن سروکار دارند این سبک زندگی جدید که اتفاق افتاده را باید استمرار بدهیم.

- ایسنا/لرستان یک جامعه شناس گفت: پدیده کرونا یک تغییر فرهنگی در سبک زندگی ما ایجاد کرده که ما باید آن را به سمت تغییرات پیش برنده سوق دهیم که این نیز کار رسانه های جمعی به ویژه رادیو و تلویزیون است که مردم بیشتر با آن سروکار دارند این سبک زندگی جدید که اتفاق افتاده را باید استمرار بدهیم.

فرهاد طهماسبی در گفت وگو با ایسنا، کرونا را یک پدیده نوظهور دانست که در جامعه اتفاق افتاده و اظهار کرد: این ویروس جدید از نظر اجتماعی پیامدها و اتفاقاتی به دنبال داشته که می توان آن ها را به دو دسته مثبت و منفی تقسیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این ویروس سیستم عادی و روزمره زندگی مردم را مختل کرده، ادامه داد: خو کردن به سیستم جدید زندگی زمان بر بوده و گاهی نیز از طرف مردم با مقاومت مواجه می شود که مهم ترین مسئله آن قطع ارتباطات اجتماعی است.

طهماسبی افزود: قطع ارتباطات اجتماعی فرد را برای مشکلات روحی و روانی آماده می کند که ممکن است گریبان گیر همه شود به ویژه در کودکان و نوجوانان که این مسئله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات فرهنگی ناشی از کرونا ویروس را به سمت پیش برنده سوق دهیم

تغییرات فرهنگی ناشی از کرونا ویروس را به سمت پیش برنده سوق دهیم