مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 19:152020-03-31سياسي

اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» در بندرعباس + عکس


خادمیاران آستان قدس رضوی هرمزگان در اولین روز از اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» با تمسک به امام رئوف به عیادت بیماران حاضر در بیمارستان شهید محمدی رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل تذرو مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان عنوان کرد: در این مراسم حجت الاسلام تقوی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان به همراه جمعی از خادمان بارگاه رضوی با حضور در بیمارستان شهید محمدی از تلاش های مجاهدانه پزشکان، پرستاران و کلیه جهادگران عرصه سلامت تقدیر و تشکر کردند.

وی افزود: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، صمیمانه و بدون هیچ چشم داشتی در طول شبانه روز رسالت خود را به درستی انجام می دهند و حضور خادمیاران در بیمارستان شهید محمدی با هدف تقویت روحیه این عزیزان و بیماران انجام گرفت.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ضمن تشکر و قدردانی از کادر پزشکی بیمارستان شهید محمدی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: طرح نسیم مهر رضوی به مدت دو روز با توزیع غذای متبرک بین بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان بیمارستان هایی که بیماران کرونایی در آن بستری هستند، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» در بندرعباس + عکس

اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» در بندرعباس + عکس