مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 19:052020-03-31پزشكي

سلامتی مسافران قمی پس از برگشت غربالگری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر سه شنبه شب درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم، افزود: عمل به توصیه های پزشکی و قرنطینه خانگی در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا ضروری است.

وی ادامه داد: افرادی که به مسافرت رفته اند، از روی شماره پلاک آنها شماره تماس استخراج و توسط نیروی انتظامی دراختیار ما قرار گرفته است که در حال تماس با این افراد هستیم.

قدیر افزود: دراین تماس ها از این افراد خواسته می شود که اگر بازنگشته اند حتما بازگشته و از سوی دیگر درسامانه salamat.

gov.

ir ثبت نام و از سوی دیگر غربالگری بر روی آنها انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، تاکید کرد: تا به این لحظه 461 هزار و 285 نفر از مردم قم در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 46 هزار و 799 نفر نیازمند پیگیری و 11 هزار 161 نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که در مدت زمان کمتر از 24 ساعت با آنها تماس گرفته و پیگیری های لازم انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت 14 روز دوازدهم فروردین ماه 44 هزار و 606 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2898 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 14 هزار و 656 نفر نیز بهبود یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی مسافران قمی پس از برگشت غربالگری می شود

سلامتی مسافران قمی پس از برگشت غربالگری می شود