مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 18:402020-03-31اقتصادي

آخرین وضعیت کرونا در خوزستان


استاندار خوزستان به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی امشب در قالب گفت وگو تلویزیونی با مردم خوزستان، در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: در خوزستان تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا به 718 بیمار رسیده و آمار  امروز 25 نفر بوده است؛ در موارد فوت ناشی از کرونا به 85 مورد رسیدیم و در 24 ساعت گذشته 5 فوتی گزارش شده است.

وی افزود: در دو هفته اخیر تعداد بیماران کاهش پیدا کرده، تعداد بیماران بستری افزایش پیدا کرده و تعداد بیماران بهبود یافته نیز افزایش پیدا کرده که نشان می دهد در بحث درمان و سلامت موفق عمل کردیم.

استاندار خوزستان گفت: موارد مشکوک 3200 نفر بوده که 710 مثبت و مابقی کرونا نبودند و مربوط به دیگر بیمارها بود و 178 مورد بستری در حال حاضر داریم.

وی ادامه داد: 3281 مورد اطرافیان بیماران کرونا  تست شدند که در صورت بیمار بودن سریعا مورد بررسی قرار گرفتند.

196 نفر از آن ها مشکوک بودند و از این تعداد  47 مورد مثبت گزارش شدند که با جداسازی آن ها نگذاشتیم عامل انتقال به دیگران باشند.

شریعتی بیان کرد: 57درصد مبتلایان بیماری زمینه ای داشته و 43 درصد بیماری زمینه ای ندارند اما 81درصد فوتی ها کسانی هستند که بیماری زمینه ای دارند و 19 درصد فوتی ها بیماری زمینه ای ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در خوزستان

آخرین وضعیت کرونا در خوزستان