مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 18:302020-03-31پزشكي

راه اندازی پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان»


رییس انجمن علمی طب سالمندان و سالمند شناسی ایران از راه اندازی پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان»، برای پاسخگویی به سوالات و کاهش اضطراب سالمندان در این خصوص خبر داد.

- راه اندازی پویش مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان رییس انجمن علمی طب سالمندان و سالمند شناسی ایران از راه اندازی پویش مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان ، برای پاسخگویی به سوالات و کاهش اضطراب سالمندان در این خصوص خبر داد.

دکتر احمدی دلبری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شیوع کرونا در کشور و جهان مشکلات جدی برای خانواده ها، خصوصا سالمندان و .

ایجاد کرده است، گفت: با توجه به اینکه این بیماری عوارض جدی برای افرادی که دارای بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های تنفسی مزمن، فشار خون و.

دارد این افراد نیازمند توجه خاصی هستند.

از آنجاییکه تنها راه نجات از این بیماری قطع چرخه انتقال و قرنطینه خانگی است، توصیه می شود تا نکات بهداشتی در این خصوص رعایت شود.

وی افزود: با توجه به دغدغه ایجاد شده و این موضوع که گاهی در فضای مجازی این عنوان می شود که بیماری کویید 19 مخصوص سالمندان است، اضطراب و نگرانی مضاعفی برای خانواده ها ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان»

راه اندازی پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان»