مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:202020-03-31سياسي

«در خانه بمانیم»تاثیرگذارترین اصل در زمینه قطع زنجیره کرونا است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: استراتژدی در خانه ماندن تاثیرگذارترین اصل در زمینه قطع زنجیره کرونا است و باید شهروندان به این امر توجه جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آرمانی کیان شامگاه سه شنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: 85 درصد مردم توصیه های بهداشتی را رعایت کرده اند و همه مشکلات مربوط به رفتار 15 درصدی از جامعه است که برای کنترل این افراد هم حاکمیت ناچار به استفاده از قوه قهریه است.

وی افزود: استراتژدی ماندن در خانه تأثیرگذارترین اصل در زمینه قطع زنجیره کرونا است و باید شهروندان به این امر توجه جدی داشته باشند.

آرمان کیا با بیان اینکه آمار تجمیعی بیماران مبتلا به کووید 19 استان از زمان آغاز شیوع ویروس یک هزار و 646 نفر است، افزود: یک سوم این جمعیت یعنی 582 نفر تست مثبت آزمایشگاهی بوده اند، ولی بقیه به دلیل داشتن علائم بالینی تحت درمان قرار گرفته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: 393 بیمار از مجموع بیماران تست مثبت آزمایشگاهی استان ترخیص شده اند و تاکنون 57 نفر فوت کردند که شامل 2 درصد مبتلایان است.

آرمان کیا با بیان اینکه 18 درصد از بیماران مبتلا به کووید 19 دارای علائم سخت بوده و میزان مرگ و میر در بین آن ها هم زیاد است، افزود: آمار ارائه شده در مورد مبتلایان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در خانه بمانیم»تاثیرگذارترین اصل در زمینه قطع زنجیره کرونا است

«در خانه بمانیم»تاثیرگذارترین اصل در زمینه قطع زنجیره کرونا است