مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-31سياسي

انتشار بیش یک صد ویدیو و عکس از جاذبه های گردشگری لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از انتشار بیش از 100 ویدیو و عکس از جاذبه های گردشگری استان در فضای مجازی خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از انتشار بیش از 100 ویدیو و عکس از جاذبه های گردشگری استان در فضای مجازی خبر داد.

سید امین قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه به ماندن در خانه این اداره کل در راستای پر کردن اوقات فراغت طی 72 ساعت گذشته بیش از 100 پست با هشتگ های سفر مجازی و کرونا را شکست می دهیم را از طریق فضای مجازی منتشر کرده است.

وی با اشاره به اینکه این از این تعداد پست 30 کلیپ تصویری با کیفیت و 70 پست با مضمون عکس از این جاذبه ها بوده افزود: بخش دیگری از فعالیت مجازی این اداره کل اطلاع رسانی و معرفی استان از طریق لینک تور مجازی و سایت لرستان 360 درجه بوده است.

دبیر ستاد خدمات سفر لرستان تصریح کرد: در تور مجازی و سایت 360 درجه شرایطی فراهم شده که مردم می توانند 44 اثر طبیعی تاریخی لرستان را به صورت نمای 360 درجه نظاره گر باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: همچنین آماده سازی و انتشار اپلیکیشن های لرستان گردی و معرفی صنایع دستی استان از دیگر برنامه های این اداره کل در راستای معرفی استان در سال گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بیش یک صد ویدیو و عکس از جاذبه های گردشگری لرستان

انتشار بیش یک صد ویدیو و عکس از جاذبه های گردشگری لرستان