مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:452020-03-31سياسي

تشریح اقدامات مقابله با کرونا/ مسابقه خاطره نویسی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اقدامات این سازمان در خصوص مقابله با کرونا را تشریح کرد.

- حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهم اقدامات توسط طرح استقرار و ائمه جماعات کانون های جمعیتی و مبلغان استان گلستان اظهارکرد: در ابتدا، اطلاعیه ای مبنی بر حذف برنامه های جانبی و تعطیلی موقت نماز جماعت صادر شد و همچنین مبلغان همیار سلامت به بیمارستان به منظور پایداری بهداشت روانی مبتلایان اعزام شدند.

وی افزود: تشکیل ستاد کرونا در روستا از دیگر اقدامات بود که در این زمینه از ظرفیت ابزاری و فرهنگی و معنوی اهالی استفاده شد.

ولی نژاد همچنین از مشارکت در طرح گندزدایی و ضدعفونی روستاها خبرداد و گفت: تشکیل گروه های جهادی و اعزام به بیمارستان جهت امور کفن و دفن و اقامه نماز، ایجاد کانال و گروه در فضای مجازی در راستای حمایت و هدایت فرهنگی تبلیغی، معرفی ائمه جماعات داوطلب مساجد جهت همکاری با جبهه انقلاب فرهنگی و اجرای برنامه های معنوی بخش دیگری از اقدامات است.

وی ادامه داد: تهیه بروشور تغذیه اسلامی و بهداشتی، طرح نذر گوسفند در دفع بلایا، تدوین کلیپ بازی های کودکانه در خانواده توسط قرارگاه عاشوراییان، اعلام طرح در خانه بمانیم در روستا از بلندگوی عمومی و سیار، خرید ابزار ضدعفونی کننده و مواد شوینده، دعوت مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات مقابله با کرونا/ مسابقه خاطره نویسی برگزار می شود

تشریح اقدامات مقابله با کرونا/ مسابقه خاطره نویسی برگزار می شود