مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:352020-03-31ورزشي

اعلام رنکینگ جدید شش وزن المپیکی کشتی


اتحادیه جهانی کشتی با انتشار آخرین رنکینگ 6 وزن المپیکی، از صدرنشین های این رنکینگ به عنوان شانس های اصلی کسب مدال طلا در المپیک توکیو نام برده است.

- حالا نزدیک به 16 ماه تا المپیک توکیو باقی مانده و کشتی گیران فرصت بیشتری در اختیار دارند تا خودشان را برای این رویداد بزرگ آماده کنند.

با اینکه هیچ وقت رنکینگ جهانی کشتی گیران تضمینی برای قهرمانی آن ها در مسابقات جهانی و المپیک نبوده، اما در چند سال اخیر با تصمیم اتحادیه جهانی نفرات اول رنکینگ در قرعه کشی مسابقات مختلف سرگروه می شوند و شرایط بهتری خواهند داشت.

همین اتفاق اهمیت رنکینگ جهانی کشتی گیران را بالا برده و بهانه ای برای سایت اتحادیه جهانی کشتی شده تا 6 کشتی گیر صدرنشین رنکینگ را به عنوان شانس های اصلی کسب مدال طلا در المپیک توکیو معرفی کند.

سایت اتحادیه جهانی با معرفی 10 کشتی گیر برتر 6 وزن المپیکی کشتی آزاد از رقابت تنگاتنگ بین مدعیان کشتی جهان در المپیک توکیو خبر داده؛ جایی در میان آزادکاران ایرانی فقط حسن یزدانی صدرنشین وزن 86 کیلوگرم است و در سایر اوزان حتی یک نماینده هم بین 5 نفر اول هر وزن از ایران حضور ندارد.

در وزن 57 کیلوگرم زائور اوگوئف، قهرمان 2 سال اخیر مسابقات جهانی به عنوان مدعی قهرمانی در دسته سبک وزن المپیک توکیو معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رنکینگ جدید شش وزن المپیکی کشتی

اعلام رنکینگ جدید شش وزن المپیکی کشتی