مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:452020-03-31سياسي

12 فروردین نقطه عطفی در فرآیندهای پنج گانه انقلاب است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 فروردین ماه سال 58 نقطه عطفی در فرآیندهای پنج گانه انقلاب است.

- عباس گودرزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: 12 فروردین ماه از اعیاد ارزشمند و یکی از نقاط عطف در فرآیندهای پنج گانه انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس تحقق تفکر انبیاء در جامعه پایه گذاری شده است، عنوان کرد: تحقق تفکر انبیاء به آن معنا است که دین قادر به اداره دنیای مردم و رساندن انسان ها به فلاح و رفاه واقعی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت بیان کرد: انقلاب اسلامی امری دفعی نبوده بلکه حرکتی جاری و مستمر است که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب فرآیندی پنجگانه دارد.

گودرزی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب در سال 57 به عنوان نخستین مرحله از این مراحل پنج گانه و پس از واگذاری اختیار کشور از کفار به مومنان، انقلاب وارد مرحله نظام اسلامی شد.

وی با اشاره به تشکیل نظام اسلامی یعنی همان مردم سالاری دینی از سوی معمار کبیر انقلاب افزود: از این رو در 12 فروردین ماه سال 58 نظام سیاسی کشور ایران با عنوان جمهوری اسلامی شکل گرفت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی که همان مردم سالاری دینی است یعنی آنکه خداسالار باشیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین نقطه عطفی در فرآیندهای پنج گانه انقلاب است

12 فروردین نقطه عطفی در فرآیندهای پنج گانه انقلاب است