مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:402020-03-31سياسي

نظام جمهوری اسلامی ایران دین و سیاست را در حکومت گنجاند


آنچه که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که تا زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی، حکومتی بر مبنای دین نه تنها وجود نداشت بلکه با آن بسیار مبارزه می شد و از زمان رنسانس غرب در پی آن بود که اثبات کند که دین در سیاست هیچ جایی .

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آنچه که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که تا زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی، حکومتی بر مبنای دین نه تنها وجود نداشت بلکه با آن بسیار مبارزه می شد و از زمان رنسانس غرب در پی آن بود که اثبات کند که دین در سیاست هیچ جایی ندارد و نباید دخالت کند چه برسد به اینکه حکومت و نظامی بر پایه دین تشکیل شود.

آیت الله حسینی شاهرودی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مردم به رهبری حضرت امام پابه پای این انقلاب جنگیدند و خون دادند و جان و مال خود را در این راه فدا کردند و از زندان های مخوف شاه گرفته تا مناسبت های مختلفی مانند 15 خرداد و 19 دی و دیگر ایام ایستادگی کردند و شهید شدند، اما هیچگاه عقب نشینی نکردند و تا پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و ایثاری فروگذار نشدند.

وی ضمن درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و آرزوی علو درجات برای آن ها، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدانی است که قبل و بعد از نقلاب در راه اسلام و جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی ایران دین و سیاست را در حکومت گنجاند

نظام جمهوری اسلامی ایران دین و سیاست را در حکومت گنجاند