مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:102020-03-31اجتماعي

آموزش مجازی دانش آموزان درچهارمحال وبختیاری موردتوجه قرار می گیرد


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش مجازی دانش آموزان درچهارمحال وبختیاری از 16 فروردین موردتوجه قرار می گیرد.

- فرحناز قائد امینی گفت: کلاس های درس مجازی برای همه ی دوره ها و پایه های تحصیلی با همت مدیران مدارس در شبکه اجتماعی شاد تعریف شده است.

وی افزود: فعالیت شبکه شاد در بستر پیام رسان های داخلی انجام خواهد شد و انتخاب این شبکه برای هر کلاس توسط مدیر مدرسه صورت گرفته است و توسط مدیران مدارس به معلمان، دانش آموزان و اولیا اطلاع داده می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد علاوه بر مدیران و معاونین مدرسه که در این کلاس های مجازی حضور دارند و بر فعالیت های صورت گرفته نظارت دارند.

وی ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش در رده های بالاتر نیز امکان دسترسی به کلاس ها و نظارت بر آنها را دارند.

طول مدت فعالیت آموزش مجازی در دوره متوسطه اول و دوم 120 دقیقه است مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: تهیه محتوا، حضور و غیاب دانش آموزان، نظارت بر فعالیت دانش آموزان و…همانند فضای حقیقی در این کلاس ها توسط معلمان اجرا می شود.

فرحناز قائد امینی بیان کرد: برای دوره ابتدایی مدت زمان آموزش روزانه بر اساس پایه تحصیلی از 60 تا 150 دقیقه متغیر است و همانندفضای حقیقی زنگ استراحت نیز برای دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی دانش آموزان درچهارمحال وبختیاری موردتوجه قرار می گیرد

آموزش مجازی دانش آموزان درچهارمحال وبختیاری موردتوجه قرار می گیرد