مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:502020-03-31سياسي

پیام تسلیت سرلشکر سلامی برای درگذشت پدر شهیدان فهمیده


فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر ارجمند شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، در پی درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده ، پدر گرانقدر شهیدان والا مقام محمد حسین و داود فهمیده، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خبر درگذشت مرحوم حاج محمد تقی فهمیده والد ارجمند شهدای گرانقدر دفاع مقدس محمد حسین و داود فهمیده موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

بی شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار ایران و ایرانی شدند، برای همیشه ماندگار و الهام بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسلهای تاریخ ساز و پیشرو در دفاع از آرمان ها و ارزش های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

فقدان آن بزرگ مرد صبور را به بیت مکرم شهیدان فهمیده و مردم شریف و انقلابی استان البرز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم علو درجات و همنشینی آن مرحوم با حضرت حسین بن علی (ع) و فرزندان برومندش و صبر و شکیبایی و سکینه قلبی بازماندگان و وابستگان را طلب می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت سرلشکر سلامی برای درگذشت پدر شهیدان فهمیده

پیام تسلیت سرلشکر سلامی برای درگذشت پدر شهیدان فهمیده