مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:402020-03-31پزشكي

بانوی 98 ساله مشهدی کرونا را شکست داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از وب دا، شاپور بدیعی اظهار کرد: این بانوی سالمند که 27 روز پیش به دلیل ابتلاء به ویروس کووید -19 و شدت بیماری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) بستری شده بود با تلاش تیم های پزشکی و درمانی توانست .

- جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه مبارزه با کرونا گفت: با تلاش تیم های پزشکی بانوی 98 ساله مشهدی که به کرونا مبتلا بود، توانست از بحران عبور کرده و کرونا را شکست دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از وب دا، شاپور بدیعی اظهار کرد: این بانوی سالمند که 27 روز پیش به دلیل ابتلاء به ویروس کووید -19 و شدت بیماری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) بستری شده بود با تلاش تیم های پزشکی و درمانی توانست از بحران بیماری عبور کرده و سلامتی خود را بازیابد.

سعیده حسن زاده، فرزند مادر 98 ساله بهبودیافته کرونایی ضمن قدردانی از اقدامات تیم درمانی مادرش، گفت: سلامت مادرم را مدیون لطف الهی و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر کادر درمانی کرونایی ها هستم.

حسن زاده اظهار کرد: مادرم از اوایل اسفند ماه سال گذشته علائم مشکوک به کرونا را با تب و لرز شدید و درد در قفسه سینه، قلب و سر داشت که بلافاصله سی تی اسکن و آزمایش های لازم را گرفتیم که جواب آن ها با نظر پزشکان مثبت اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی 98 ساله مشهدی کرونا را شکست داد

بانوی 98 ساله مشهدی کرونا را شکست داد