مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:102020-03-31اقتصادي

افزایش ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر استان همدان به 60 مگاوات


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ظرفیت نیروگاه تجدیدپذیر استان همدان به حدود 60 مگاوات افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی اظهار داشت: یکی از شاخص های توزیع نیروی برق، کنترل و کاهش پیک بار برق است که در این راستا هر ساله برنامه های منسجمی پیش بینی و اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه پیک بار مصرف انرژی استان همدان در سال 98 به 694 مگاوات رسید، افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته این میزان نسبت به پیک بار سال 97 که 687 مگاوات بود یک درصد رشد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به مشارکت و همراهی خوب مشترکین برق استان اظهار داشت: توانستیم تابستان سال 98 را بدون هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه در سال 98 با رشد 4.

5 درصدی مصرف برق نسبت به سال 97 مواجه بودیم، گفت: بیشترین سهم رشد مصرف در تعرفه صنعتی بود که نشان دهنده رونق تولید در بخش صنعت استان است که نسبت به سال 97 شاهد رشد 15 درصدی بودیم.

جمشیدی با اشاره به اجرای طرح های تشویقی در تعرفه های مختلف عنوان کرد: در این زمینه 5 هزار و 685 مشترک در تعرفه های صنعتی، کشاورزی، ادارات، سایر مصارف و ایستگاه های CNG با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر استان همدان به 60 مگاوات

افزایش ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر استان همدان به 60 مگاوات