مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:052020-03-31سياسي

نقاهتگاه های بیماران مبتلا به کرونا در همدان برای پذیرش آماده است


معاون هماهنگی امور استاندار همدان گفت: افراد مبتلا به کرونا اگر شرایط در منزل ماندن را ندارند، باید به نقاهتگاه مراجعه و به مدت 2 هفته تحت مراقبت و نگهداری قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمودرضا عراقی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همراهی مردم عامل اصلی غلبه بر مشکلات فعلی است، گفت: از مردم به خاطر همراهی، همکاری و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی که به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کروناویروس تدوین شد قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم و با اهمیتی که باعث شده در تمام شرایط مهم تاریخی بتوانیم بر همه مشکلات خود غلبه کنیم، همراهی و همکاری همیشگی مردم بوده است، گفت: زحمات و تلاش های بی وقفه استانداران سراسر کشور، نیروی انتظامی، هلال احمر، بسیج و به خصوص دانشگاه علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان قابل تقدیر و ستایش است.

عراقی بابیان اینکه خوشبختانه ایران به نسبت دیگر کشورهای مبتلا به کروناویروس در وضعیت بهتر و شرایط مطلوب تری قرار دارد، گفت: شرایط مطلوب ایران به نسبت دیگر کشورها نتیجه وجود زیرساخت ها و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی توسط مردم ایران است.

وی گفت: تمام جزییات طرح فاصله گذاری اجتماعی، طبق روال گذشته با همان دقت و حساسیت در 8 روز آینده نیز باید اجرا و انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه های بیماران مبتلا به کرونا در همدان برای پذیرش آماده است

نقاهتگاه های بیماران مبتلا به کرونا در همدان برای پذیرش آماده است