مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-31دانش

برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه فردوسی مشهد از 16 فروردین


معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای اعلام کرده که کلاس های مجازی از صبح روز شنبه، 16 فروردین ماه مطابق برنامه هفتگی در زمان انتخاب واحد تشکیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه ای نحوه ادامه کلاس های این دانشگاه پس از تعطیلات نوروز را اعلام کرد.

کلاس های مجازی از صبح روز شنبه، 16 فروردین ماه در زمان رسمی کلاس مطابق برنامه هفتگی دانشجویان در زمان انتخاب واحد تشکیل خواهد شد.

دانشجویان اخبار مربوط به برگزاری کلاس های مجازی به صورت برخط و برون خط را از استاد خود پیگیر باشند چراکه حضور فعال در تمامی کلاس های مجازی در زمان رسمی کلاس ضروری است.

دانشجویانی که برای فراگیری درس به صورت مجازی مشکل داشته باشند، در صورت تمایل می توانند درخواست حذف بعضی از دروس و یا کل نیمسال تحصیلی جاری را بدون پرداخت شهریه و بدون احتساب سنوات تحصیلی تا اول خردادماه 99 از طریق پرتال خود جهت تأیید به گروه آموزشی ارائه دهند.

دانشجویان می توانند مشکلات اداری خود را از طریق مدیر گروه آموزشی و مشکلات فنی خود را در خصوص کلاس های مجازی از طریق کارشناس رایانه دانشکده خود برطرف نمایند.

ضمنأ بخشنامه تشکیل کلاس های مجازی و شیوه اجرای آن توسط استادان، متعاقبأ اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه فردوسی مشهد از 16 فروردین

برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه فردوسی مشهد از 16 فروردین