مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:152020-03-31اقتصادي

مرغ 2000 تومان ارزان شد


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان از کاهش دوهزارتومانی قیمت مرغ در بازار در پی شیوع کروناویروس خبر داد.

- حجت علی اکبرنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کاهش قیمت عرضه مرغ در بازار اظهار کرد: در پی افزایش جوجه ریزی واحدهای مرغ گوشتی استان در نیمه دوم بهمن و نیمه اول اسفند به دلیل پیش بینی سال جدید و شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا که عدم ورود مسافرین و تعطیل شدن رستوران ها و هتل ها و مراسمات را به همراه داشت شاهد کاهش تقاضا برای مرغ و افزایش عرضه آن در بازار بودیم.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ زنده 6 هزار و 100 تومان و قیمت مصوب آن هفت هزار و 800 تومان است، افزود: در پی کاهش تقاضا و افزایش تولید مرغ، قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده برای مصرف کننده زیر 11 هزار تومان بوده درحالی که قیمت مصوب آن 12 هزار و 900 تومان نرخ گذاری شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه شرایط کنونی موجب ضرر و زیان مرغداری ها شده، گفت: به جهت جبران بخشی از ضررها شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید مازاد تولید مرغ استان به قیمت مصوب وارد میدان شده است.

علی اکبرنژاد با بیان اینکه خرید تضمینی تولیدات مرغداری ها تا رسیدن به ثبات نسبی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: نیاز است دولت اقدامات دیگری شامل تمدید تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ 2000 تومان ارزان شد

مرغ 2000 تومان ارزان شد