مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-31بين الملل

کتائب سید الشهداء: پاسخ عراق به آمریکا غافلگیرکننده خواهد بود


سخنگوی کتائب سید الشهدا در سازمان الحشد الشعبی ضمن تاکید بر اتخاذ همه تدابیر امنیتی و پیشگیرانه برای مقابله با هر گونه حمله احتمالی آمریکا گفت که پاسخ غافلگیر کننده ای در انتظار آمریکایی ها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاظم الفرطوسی سخنگوی کتائب سید الشهداء در سازمان الحشد الشعبی از تدابیر امنیتی و پیشگیرانه شدید در برخی مقرهای نظامی در عراق به دنبال مطرح شدن احتمال حمله آمریکا علیه عراق خبر داد.

الفرطوسی در گفت وگو با بغداد الیوم گفت: هر گونه حمله آمریکا علیه مقرها و مواضع نظامی عراق همه را مکلف به دفاع  از عراق و حاکمیت آن می کند و این تنها وظیفه گروه های مقاومت نیست .

سخنگوی کتائب سید الشهداء گفت: گروه های عراقی برای پاسخ به هر حمله احتمالی آمریکا در اوج آمادگی است تا به آن پاسخ دهد و تدابیر امنیتی پیشگیرانه  بر اساس سناریوهای احتمالی حمله آمریکا اتخاذ شده است .

او افزود: اگر حمله آمریکا هوایی باشد اقدامات پیشگیرانه برای مخفی کردن برخی مواضع مهم نظامی اتخاذ شده است و اگر به شکل عملیات کماندویی  باشد که آن را بعید می دانیم این امر نیاز نیروی دفاعی زمینی دارد که در این مورد هم به همه شیوه ها آماده پاسخگویی هستیم به گونه ای که پاسخ ما برای آمریکا غافلگیر کننده خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب سید الشهداء: پاسخ عراق به آمریکا غافلگیرکننده خواهد بود

کتائب سید الشهداء: پاسخ عراق به آمریکا غافلگیرکننده خواهد بود