مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:552020-03-31بين الملل

زمان آن فرا رسیده که جهان خواستار پایان یافتن تحریم های آمریکا علیه ایران شود


روزنامه «ساوث چاینا مورنینگ پست» هنگ کنگ تاکید کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که جهان خواستار پایان یافتن تحریم های آمریکا یا حداقل ایجاد یک کانال بشردوستانه فوری برای کمک به مردم ایران شود.

- روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست هنگ کنگ تاکید کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که جهان خواستار پایان یافتن تحریم های آمریکا یا حداقل ایجاد یک کانال بشردوستانه فوری برای کمک به مردم ایران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه معتبر ساوث چاینا مورنینگ پست هنگ کنگ، در یادداشتی به قلم آلکس لو ستون نویس خود با عنوان به تحریم ایران در دوران کرونا خاتمه دهید نوشت: جهان باید ضمن پیروی از خط مشی چین در کمک به ایران، دولت آمریکا را بابت اقدامات غیرانسانی و کینه توزانه اش محکوم کند .

در این مقاله آمده است: رسانه های جهانی تمام توجه خود را معطوف همه گیری ویروس کرونا در کشورهای غربی کرده اند.

در حالی که کشورهای مواجه با بحران کرونا در غرب از منابع کافی برای مقابله با تبعات این بیماری برخوردارند، تجربیات آنها با مشکلات و دشواری های فراوانی که ویروس کرونا برای مردم ایران به بار آورده قابل مقایسه نیست.

رسانه های غربی با سیاه نمایی تمام تلاش خود را صرف ناکافی جلوه دادن اقدامات دولت ایران و انتقادهای سیاسی به مقامات آن کشور در مقابله با ویروس کووید 19 کرده اند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آن فرا رسیده که جهان خواستار پایان یافتن تحریم های آمریکا علیه ایران شود

زمان آن فرا رسیده که جهان خواستار پایان یافتن تحریم های آمریکا علیه ایران شود