مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:102020-03-31اقتصادي

تحویل مسکن مهر پرند به شکل غیرحضوری


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن و سلامت متقاضیان، شرایط تحویل واحد، نقل و انتقال و خرید عرصه مسکن مهر پرند به شکل الکترونیکی فراهم شده است.

- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن و سلامت متقاضیان، شرایط تحویل واحد، نقل و انتقال و خرید عرصه مسکن مهر پرند به شکل الکترونیکی فراهم شده است.

محسن وطن خواهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل اهمیت حفظ و حراست از سلامت مردم و اینکه در حال حاضر تعداد کثیری از مراجعات کارگزاری مسکن مهر پرند، بابت تحویل واحد است، با هماهنگی انجام شده با اداره کل فناوری اطلاعات وزارت راه و شهرسازی، سامانه مسکن مهر پرند از طریق وب سرویس با سامانه مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی مرتبط و آخرین تغییرات در خصوص پرداخت ها و نقل و انتقال و تحویل واحد متقاضیان هر شب بین دو سامانه تبادل می شود که باعث امنیت خاطر متقاضیان و تسریع در روند الکترونیک تحویل واحد متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: همچنین در اقدام موازی و با هماهنگی با بانک مرکزی و بانک ملی، درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملی در سامانه قرار گرفته که متقاضیان را از حضور فیزیکی در بانک بی نیاز می کند که به صورت کلی و خصوصا در شرایط کنونی کشور بسیار حائز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل مسکن مهر پرند به شکل غیرحضوری

تحویل مسکن مهر پرند به شکل غیرحضوری