مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-31حوادث

بیش از سه تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه ای و سازمان یافته قاچاق و کشف 3 تن و 250 ;یلوگرم انواع مواد مخدر طی درگیری مسلحانه در شهرستان خاش خبر داد.

- زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه ای و سازمان یافته قاچاق و کشف 3 تن و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی درگیری مسلحانه در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یکسری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط یک باند حرفه ای و سازمان یافته قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان خاش دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی خاش پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی شب گذشته اعضای این باند مسلحانه را که به صورت کاروانی با پنج دستگاه خودرو در حال جابجایی محوله سنگین مواد مخدر در محور خاش - زاهدان بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین، عوامل انتظامی با علائم هشدار دهنده به آنان دستور ایست دادند که سوداگران مرگ بدون توجه به اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از سه تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد

بیش از سه تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد