مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:402020-03-31اقتصادي

روزانه 57 محله مشهد ضدعفونی می شود


هم اکنون در عملیات ضدعفونی شهر، به طور میانگین روزانه 57 محله شهر توسط 108 خودرو و با حضور بیش از 900 نفر نیرو گندزدایی و ضدعفونی می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: هم اکنون در عملیات ضدعفونی شهر، به طور میانگین روزانه 57 محله شهر توسط 108 خودرو و با حضور بیش از 900 نفر نیرو گندزدایی و ضدعفونی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد در جلسه ای که با حضور معاونان خدمات شهری کلانشهرهای کشور و مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، تعدادی از معاونان خدمات شهری کلانشهرهای کشور به ارائه گزارشی از اقدامات و بیان تجربیات خود در زمینه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداختند.

در این جلسه مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهردار مشهد ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته در شهر مشهد در این خصوص گفت: در حال حاضر به صورت شبانه روزی، ضدعفونی معابر شهری، فضاهای پر تردد و آلوده توسط نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی و گروه های مختلف داوطلب مردمی با تمرکز بر محله های کم برخوردار و حاشیه ای، خصوصا محله هایی که با اعلام دانشگاه علوم پزشکی آلوده تشخیص داده شده اند، در حال انجام است و این عملیات گسترده، تا رسیدن به شرایط عادی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 57 محله مشهد ضدعفونی می شود

روزانه 57 محله مشهد ضدعفونی می شود