مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:102020-03-31سياسي

حمایت از مشاغل متضرر از کرونا/ وزیر اقتصاد به کمیسیون اقتصادی مجلس می آید


به منظور بررسی ابعاد حمایت از مشاغل متضرر از کرونا وزیر اقتصاد هفته آینده در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس حضور پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه به برگزاری نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد طی هفته آینده اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای کمک به رفع مشکلات بیمه ای، مالیاتی و تعهدات بانکی واحدهای اقتصادی و کسب و کار افراد جامعه این نشست برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ما نیاز داریم که اطلاعات و جزییات مربوط به توافق بین دولت و مجلس با توجه به مصوبات، در این حوزه عملیاتی شود ضمن اینکه هفته آینده جمع بندی راجع به این موضوع در مجلس انجام می شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در روز شنبه نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس پیرامون نحوه حمایت از کسب و کارها و همچنین نامه های بانک مرکزی در ارتباط با تأمین منابع و مشکلات به وجود آمده برای واحدهای صنفی و نیز واحدهای اقتصادی در راستای تعطیلی مراکز و عدم امکان ارائه خدمات و کالاها با وزیر اقتصاد خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مشاغل متضرر از کرونا/ وزیر اقتصاد به کمیسیون اقتصادی مجلس می آید

حمایت از مشاغل متضرر از کرونا/ وزیر اقتصاد به کمیسیون اقتصادی مجلس می آید