مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-31فناوري

تلگرام های غیررسمی کار دست کاربران داد


با فیلترینگ تلگرام اگرچه کارشناسان امنیتی بارها استفاده از نسخه های غیررسمی را منع کردند، اکنون شماره تلفن و شناسه های کاربری 42 میلیون کاربر ایرانی تلگرام از طریق این نسخه های غیررسمی جمع آوری شده و برای فروش در بازار سیاه قرار گرفته است.

- با فیلترینگ تلگرام اگرچه کارشناسان امنیتی بارها استفاده از نسخه های غیررسمی را منع کردند، اکنون شماره تلفن و شناسه های کاربری 42 میلیون کاربر ایرانی تلگرام از طریق این نسخه های غیررسمی جمع آوری شده و برای فروش در بازار سیاه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از فیلترینگ مقطعی تلگرام در دی ماه سال 1396 و سپس فیلتر دوباره آن در 10 اردیبهشت سال 97 که تا امروز ادامه یافته، در کنار پیام رسان های داخلی، نسخه های غیررسمی تلگرام رشد کردند.

به دلیل متن باز بودن تلگرام، این اپلیکیشن قابلیتی دارد که می توان به راحتی برنامه ای جدید روی آن نوشت و از این رو در برابر ویروس ها و باج افزارها را راه حل منطقی و مناسبی ندانستند و حتی غیرفعال کردن قابلیت امنیتی گوگل برای نصب دوباره تلگرام های ایرانی را به غیرفعال کردن آنتی ویروس تشبیه کردند که می تواند اثرات مخرب امنیتی داشته باشد.

اطلاعات 42 میلیون کاربر تلگرام لو رفت کشمکش ها درباره تلاش برای به نتیجه ای نرسید، تا جایی که روز گذشته اعلام شد اطلاعات 42 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلگرام های غیررسمی کار دست کاربران داد

تلگرام های غیررسمی کار دست کاربران داد