مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:302020-03-31سياسي

برگزاری مسابقه «باغ های بهشت» به صورت غیر حضوری


جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: مسابقه نقاشی و کتابخوانی باغ های بهشت در دو مقطع کودکان و بزرگسالان برگزار می شود.

- حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان برنامه ریزی های مدونی را در این خصوص انجام داده است که از جمله آن آماده سازی مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش و ارسال به مناطق محروم، ضدعفونی مساجد در ابتدای کار و برنامه ریزی در این مورد است.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان تأکید کرد: همچنین در کنار ده ها فعالیت خدماتی و فرهنگی دیگر با نزدیک شدن به روزهای پایان سال 1398 بیش از 30 بنر تبلیغاتی با شعارهای توکل بر خدا، امیدآفرینی و آلودگی فرد به جامعه هم ربط پیدا می کند در سطح شهر اصفهان اطلاع رسانی و نصب شد.

وی با اشاره به مسابقه نقاشی و کتابخوانی باغ های بهشت تصریح کرد: با توجه به ایام ولادت حضرت سیدالشهدا (ع) با هدف زیارت مجازی ایشان، در کنار رشد فرهنگ کتابخوانی در کنار فرهنگ در خانه بمانیم، اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و کتابخوانی باغ های بهشت در دو مقطع کودکان و بزرگسالان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه «باغ های بهشت» به صورت غیر حضوری

برگزاری مسابقه «باغ های بهشت» به صورت غیر حضوری