مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-31سياسي

مردم جهان تشنه حکومت مردم سالاری دینی هستند


معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: حکومت مردم سالاری واقعی دینی در 12 فروردین ماه 1358 رقم خورد و در حال حاضر جریانات دموکراسی، لیبرال، - ایسنا/قزوین معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: حکومت مردم سالاری واقعی دینی در 12 فروردین ماه 1358 رقم خورد و در حال حاضر جریانات دموکراسی، لیبرال، سرمایه داری و جریانات انحرافی در دنیا کم کم جای خود را به آن می دهند چون مردم جهان تشنه حکومت مردم سالاری دینی بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی هستند.

الماس پویامنش، معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 12 فروردین واقعیتی است که بر هیچ فرد، گروه و جریانی در سراسر جهان پوشیده نیست.

وی اوامه داد: معاندین و اپوزیسیون ها و معاندین و منافقین کوردل و کشورهای مختلف جهان همه اتفاق نظر دارند که با انقلاب اسلامی و 12 فروردین برگ جدید تاریخی در جهان اتفاق افتاد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: با انتخاب 98 درصدی مردم، 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شد؛ بنا به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردیم و برای همین امروز به خود می بالیم.

وی بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی دو انقلاب را شاهد بودیم نخست انقلابی که در 22 بهمن به پیروزی رسید و انقلاب دیگر تسخیر لانه جاسوسی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم جهان تشنه حکومت مردم سالاری دینی هستند

مردم جهان تشنه حکومت مردم سالاری دینی هستند