مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:202020-03-31سياسي

پد فرود بالگرد در خوانسار جانمایی شد


فرماندار خوانسار با بیان اینکه پدفرود هلی کوپتر در خوانسار جانمایی شد، گفت: یکی از استراتژی های نظام سلامت وجود پد بالگرد در هر منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور کمالی در حاشیه جلسه ای که با نماینده اورژانس هوایی استان به منظور جانمایی برای ایجاد پد فرود هلی کوپتر اورژانس وزارت بهداشت و درمان در شهر خوانسار برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از پیگیری های مکرر در ایجاد یک پدبالگرد در شهر خوانسار محل ایجاد آن جانمایی شد.

وی با بیان اینکه زمین ایجاد پدبالگرد از سوی اداره راه و شهرسازی واگذار شد، افزود: شهردار هزینه ساخت پد فرود بالگرد را متقبل شدند و نقشه ساخت نیز به نماینده شهردار ارائه شد.

فرماندار خوانسار ضمن تشکر از اورژانس هوایی استان ابراز داشت: با توجه به اینکه خوانسار مرکزیت هندسی شهرستان های مجاور خود را دارد بهترین مکان به منظور گسترش خدمات اورژانس هوایی است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعزام مصدومین با فوریت باید صورت گیرد لازم است پد فرود سریع تر آماده سازی شود و از طرفی یکی از استراتژی های نظام سلامت نیز وجود پد بالگرد در منطقه است که در این زمینه هماهنگی درجهت تسریع آماده سازی مکان برای پدبالگرد را انجام خواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پد فرود بالگرد در خوانسار جانمایی شد

پد فرود بالگرد در خوانسار جانمایی شد