مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-31سياسي

هشدار عباس عبدی در خصوص تبعات تعطیلی روزنامه ها در دوران کرونا


رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران با توجه به ضرورت و نیاز امر اطلاع رسانی گفت: باید به موضوع اطلاع رسانی و خبر و گزارش خبری جدی تر نگاه کرد به ویژه در شرایط کرونایی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران با اشاره به اطلاعیه ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم انتشار روزنامه ها تا 20 فروردین گفت: انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران در اولین فرصت درباره این موضوع جلسه خواهد داشت و مواضع و اقدامات احتمالی خود را اعلام می کند.

عباس عبدی، ادامه داد: باید همه به تصمیماتی که ستاد ملی کرونا با توجه به شرایط کنونی جامعه گرفته است احترام بگذارند اما اینکه تا چه زمانی این ماجرا ادامه دارد باید منتظر بمانیم چرا که ما تازه در ابتدای راه هستیم.

اگر چند روز باشد که در ادامه تعطیلات نوروزی تلقی شود قابل تحمل است ولی اگر بخواهد طولانی تر شود قطعا باید تجدیدنظر کرد.

دولت باید به مقوله اطلاع رسانی به همان اندازه که به بهداشت اهمیت می دهد توجه کند عبدی با توجه به ضرورت و نیاز امر اطلاع رسانی گفت: باید به موضوع اطلاع رسانی و خبر و گزارش خبری جدی تر نگاه کرد به ویژه در شرایط کرونایی.

دولت باید در این شرایط از روزنامه هایی که آمادگی دارند حمایت کند تا بتوانند نسخه کاغذی یا حداقل دیجیتال خود را راه اندازی کنند و روزنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عباس عبدی در خصوص تبعات تعطیلی روزنامه ها در دوران کرونا

هشدار عباس عبدی در خصوص تبعات تعطیلی روزنامه ها در دوران کرونا