مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-31سياسي

اقدامات دانشگاه برای بررسی ابعاد اقتصادی، رسانه ای و اجتماعی شیوع کرونا


رییس دانشگاه علامه طباطبایی از تشکیل کارگروه تخصصی «بررسی جوانب مختلف شیوع ویروس کرونا» در دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.

- رییس دانشگاه علامه طباطبایی از تشکیل کارگروه تخصصی بررسی جوانب مختلف شیوع ویروس کرونا در دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سلیمی درباره اقدامات انجام شده در بزرگترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی کشور گفت: در راستای رسالت جامعه علمی در حل مشکلات جامعه و ارتباط دانشگاه و جامعه، کارگروه تخصصی بررسی جوانب مختلف شیوع ویروس کرونا در این دانشگاه تشکیل شده است.

وی افزود: از جمله اهداف اصلی این کارگروه می توان به ارائه توصیه های سیاستی، اجرای طرح های پژوهشی و اختصاص یک شماره از چند فصلنامه علمی-پژوهشی به مقالات مرتبط با پژوهش های کرونا در سال 99 اشاره کرد.

به گفته سلیمی، این کارگروه در زمینه ارائه توصیه های سیاستی به ارائه بسته هایی همچون توصیه سیاستی توسط خوشه مشورتی پولی بانکی، توصیه سیاستی توسط خوشه مشورتی ارتباطات و رسانه و توصیه سیاستی توسط پژوهشکده اقتصاد اقدام خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه اجرای طرح های پژوهشی نیز اقداماتی از جمله طرح پژوهشی مطالعه تطبیقی سیاست های پولی و مالی نهادهای ناظر بین المللی و نقش دولت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جهت حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دانشگاه برای بررسی ابعاد اقتصادی، رسانه ای و اجتماعی شیوع کرونا

اقدامات دانشگاه برای بررسی ابعاد اقتصادی، رسانه ای و اجتماعی شیوع کرونا